"Kan ikke fastslå mottaker for fil" i emnefeltet

"Kan ikke fastslå mottaker for fil" i emnefeltet

Kan ikke fastslå mottaker for fil: 

Kan ikke fastslå mottaker grunnet mulige problemer med konfigurasjon av firma:
- Printpartner er ikke konfigurert
- B2B-partnere og/eller B2C-partnere er ikke registrert i systemet               
- Faktura-referanse er ikke konfigurert for enkelte av B2B-partnerene
- B2C-e-post utgående kanal er ikke konfigurert
Mest sannsynlig er det sånn at mottaker ikke er registrert for å ta imot det som sendes.
Eksempelvis, hvis dere har prøvd sende en EHF-faktura/ordre/ordresvar etc, er det stor sjans for at mottaker ikke er registrert (i ELMA) for å kunne ta imot dette.


    • Related Articles

    • "Feil ved sending av fil" i emnefeltet

      "Feil ved sending" og "Feil ved levering på nytt" i emnefeltet ved varsel fra Vieri Connect. Denne type feil betyr at mottakers/kundens/leverandørens aksesspunkt har driftsforstyrrelse og kan ikke ta imot EHF filer. Slik driftsforstyrrelser er ...
    • "Feil ved behandling av innkommende fil" i emnefeltet

      "Feil ved behandling av innkommende fil" i emnefeltet Feilen som oppstod var: ---- java.lang.IllegalArgumentException: InvoiceJcr [referenceId=733232]: recipient iso6523-actorid-upis::0192:986373950 not registered in SMP: ...
    • "Feil ved lesing av innkommende fil" i emnefeltet

      Feil ved lesing av innkommende fil:  Feilen som oppstod var: ---- com.itpas.hermes.transform.bean.TransformException: org.milyn.SmooksException: Failed to filter source. com.itpas.hermes.transform.bean.TransformException: ...
    • "Feil ved levering på nytt" i emnefeltet

      "Feil ved sending" og "Feil ved levering på nytt" i emnefeltet ved varsel fra Vieri Connect. Denne type feil betyr at mottakers/kundens/leverandørens aksesspunkt har driftsforstyrrelse og kan ikke ta imot EHF filer. Slik driftsforstyrrelser er ...
    • "Duplikat-bunt" i emnefeltet

      Bunt venter på godkjenning:  Fil mottatt via Innkommende FTP venter på godkjenning. Her har samme fil (faktura, kreditnota, ordre, ordresvar etc) blitt sendt mer enn en gang til Vieri Connect, hvis første filen har validert riktig og blitt sendt ...